سیوان مشکلات شبکه شما را تشخیص داده و در سریع‌ترین زمان ممکن رفع می‌نماید. ما با تکیه‌بر تخصص، استفاده از نیروهای کارآزموده و متعهد و نیز سالها تجربه در صنعت انفورماتیک کشور، علاوه بر ارائه خدمات متنوع و رفع مشکلات شبکه شما، راهکارهای مهندسی و سیستمی برای توسعه و کاهش هزینه های شما نیز ارائه خواهیم داد.

گسترش انفورماتیک سیوان از مشاوره تا اجرا و پشتیبانی  همراه امین شما خواهد بود.

در قرن حاضر، شبکه‌ها به طرز گسترده‌ای در سراسر جهان پیشرفت کرده و آن را به یک ابزار قدرتمند برای تبادل اطلاعات و انجام امور تبدیل کرده است. ازاین‌رو خدمات شبکه شامل مجموعه‌ای از فناوری‌ها، زیر ساخت و سرویس‌هایی است که به سازمان‌ها کمک می‌کنند به‌صورت مؤثر و بهینه از منابع شبکه استفاده کرده و ارتباطات را برقرار نمایند.

باتوجه‌به اهمیت خدمات شبکه، انتخاب یک شرکت و متخصص در این زمینه بسیار حائز اهمیت بوده و یک ارائه‌دهنده خدمات شبکه حرفه‌ای با دانش و تجربه لازم، قادر است نیازها و مشکلات را تشخیص داده که این باعث بهبود عملکرد و امنیت شبکه می‌گردد.

چرا انتخاب سیوان برای خدمات شبکه مناسب است؟

در قراردادهای شرکت گسترش انفورماتیک سیوان “بندی” وجود دارد که خدمات شبکه مورد انتظار را تضمین می‌کند (به این معنی که معیارهای مورد انتظار بین کارفرما و پیمانکار (گروه گسترش انفورماتیک سیوان) تعیین و امضا شده و اگر سطح خدمات اجرا شده پایین‌تر از حد تعیین شده باشد، پیمانکار موظف است علاوه بر جبران زیان احتمالی، جریمه آن را نیز پرداخت نماید. ما در این جا چند مورد از بندهای مهم در قراردادهایمان را آوردیم تا اطمینان مخاطبان ارجمند را به خود جلب نماییم. باتوجه‌به اهمیت شبکه و خدمات آن، انتخاب یک شرکت و متخصص در این زمینه بسیار حائز اهمیت بوده و یک ارائه‌دهنده خدمات شبکه حرفه‌ای با دانش و تجربه لازم، قادر است نیازها و مشکلات را تشخیص داده که این باعث بهبود عملکرد و امنیت شبکه می‌گردد.

همراه با عقد قرارداد اصلی یک قرارداد جانبی به نام "NDA" نیز منعقد می‌شود. به معنی توافق عدم افشای اطلاعات که در صورت انتشار اطلاعات کارفرما حق دارد پیمانکار یا فرد را تحت پیگردهای قانونی قرار دهد. 

تعهداتی که شرکت انفورماتیک سیوان در مورد زمان ارائه پشتیبانی به مشتریان خود عرضه می‌کند شامل تعیین طبقه‌بندی مشکلات (فوری، معمولی، اضطراری) است که این مورد زمان پاسخ به مشتریان را بهبود می‌بخشد. خدمات پشتیبانی سیوان به‌صورت تلفنی، حضوری یا آنلاین می‌باشد.

تیم سیوان با تجربه‌ای متمادی و فنی قوی، همواره در پی ارائه راهکارهای جامع به شرکت‌ها و سازمان‌ها بوده است. هدف ما این است که تجهیزات و خدمات ارائه شده را یکپارچه و سازگار کنیم که این خصیصه منجر به افزایش ضریب امنیتی و بهبود سرعت و کیفیت خدمات در شبکه می‌شود. تیم متخصص سیوان همواره در دسترس قرار دارد و خدمات‌رسانی ما به‌صورت 24/7 ارائه می‌شود.

در یک شبکه کامپیوتری تقریبا همه چیز را می‌توان مانیتور کرد و بر آن نظارت داشت. حال بر حسب نیاز کارفرما و اولویت بندی و امکانات موجود مانیتورینگ طراحی و اجرا می‌گردد.

برخی از موارد مهم برای این امر عبارتند از: مانیتورینگ ترافیک شبکه به منظور جلوگیری از موارد امنیتی و یا محاسبه میزان پهنای باند، نظارت بر عملکرد سرویسها برای عیب یابی و اطمینان از صحت عملکرد، نظارت عمیق بر کارکرد سرویس اشتراک گذاری فایل و سرویس‌های ایمیل، مانیتور کردن امنیت کل شبکه که با ابزارها و در لایه های متعدد اتفاق می‌افتد‌ و ... .

ارائه اطلاعات جامع شبکه (توپولوژی شبکه، زیر ساخت و تجهیزات) استفاده شده و مستندسازی اطلاعات برای دسترسی به سیستم‌ها، سرورها و سرویسها است که شامل نام کاربری، رمز عبور و دیگر اطلاعات احراز هویت برای دسترسی به شبکه است.بعد از ارائه هر سرویس و یا بروزرسانی و ارتقای آن مستندات مربوط به آن به رابط سازمان تحویل داده می‌شود.

سیوان در هر دوره زمانی (هفتگی، ماهانه، یا به‌صورت سفارشی) گزارشهایی از وضع موجود شبکه و سیستم ها ارائه می‌دهد و درصورتی‌که گزارش‌ها شامل اصطلاحات فنی باشد توضیح و ترجمه‌های لازم تحویل داده می‌شود.

کوتاه درباره گسترش انفورماتیک سیوان:

بزرگ‌ترین افتخار ما مشتریان ما هستند که همواره انگیزه ما را برای بهبود و ارائه خدمات شبکه بهتر و متنوع، دو چندان می‌کنند. شرکت سیوان با دارابودن مجموعه‌ای از متخصصان جوان و کوشا فعالیت خود را در زمینه خدمات شبکه، نصب، راه‌اندازی، پشتیبانی شبکه از سال 1385 آغاز نموده و توانسته رضایت طیف وسیعی از شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف نظیر مراکز آموزشی، شرکت‌های دولتی و خصوصی را به خود جلب نماید. ما متعهد هستیم تا با بهره‌گیری از راهکارهای پیشرفته و نوآورانه، شبکه شما را بهینه‌سازی کرده، عملکرد آن را بهبود بخشیم و بهره‌وری را افزایش دهیم. هدف ما ارائه خدمات بهینه و بهبود تجربه کاربری شماست. با اعتماد و تعامل با سیوان، می‌توانید یک شریک قابل‌اعتماد برای خدمات شبکه خود داشته باشید. کافی است با ما تماس بگیرید و شرایط مجموعه خود را اعلام کرده و لیست خدمات مورد نیازتان را به‌صورت رایگان دریافت نمایید.

برخی از مشکلات شبکه که ممکن است برای هر سازمانی پیش آید:

سیوان در نظر دارد مشکلات شبکه را تشخیص و در سریع‌ترین زمان ممکن رفع نماید. سیوان باتکیه‌بر تخصص و تجربه طولانی، خدمات متنوعی را در زمینه انفورماتیک ارائه می‌دهد.

مشکلات سخت‌افزاری

مانند پرینتر، فکس: این نوع مشکلات به دلایل مختلف مانند مشکلات در اتصالات فیزیکی، تنظیمات نامناسب و دیگر دلایل رخ دهد. کارشناسان تیم سیوان با بررسی مشکلات آن‌ها را ریشه‌یابی کرده و علت را تشخیص می‌دهند و راهکارهای مناسب را ارائه می‌دهند.

مشکلات دسترسی

ممکن است برخی سرویس‌ها، دستگاه‌ها یا منابع شبکه در دسترس نباشند. این مشکلات ممکن است به دلایل مختلف از جمله تنظیمات نادرست، خرابی سرورها... به وجود آیند.

مشکلات نرم‌افزاری

خطاهای نرم‌افزاری در سیستم‌عامل‌ها برنامه‌های کاربردی، درایورها می‌توانند عملکرد شبکه را تحت‌تأثیر قرار دهند و باعث عدم پاسخگویی مناسب شوند.

مشکلات DNS

این مشکل اغلب به قطع اتصال سرور، مسدودشدن توسط فایروال، مشکلات امنیتی و... رخ دهد.

اختلال در سرویس ایمیل

یکی از انواع مشکلات رایج در سازمان‌ها ازکارافتادن ایمیل سازمانی است که این اختلالات عموماً بر روی میل سرورهای اشتراکی به دلیل تعداد بیشتر دامنه و اکانت‌های ایمیل زیاد به چشم می‌خورد.

سیوان همراه هوشمند شبکه‌هایتان:

پشتیبانی شبکه

استفاده از فناوری‌های مدرن، تغییرات بزرگی در زیر ساخت شبکه به وجود آورده است. نیازهای جدید و پیچیده‌تری برای شبکه‌ها به وجود آمده است به‌طوری که در عصر حاضر، شبکه‌ها باید ویژگی‌هایی همچون پهنای باند بیشتر، امنیت بالا و قابلیت مقیاس‌پذیری را در خود جای دهند؛ بنابراین، سازمان‌ها باید با بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن و به‌کارگیری راهکارهای مناسب، این ویژگی‌ها را در خود بهبود بخشند تا بتوانند به‌صورت مؤثر و کارآمد به نیازها و اهداف سازمان‌ی خود پاسخ دهند. این نیازها به‌عنوان نقاط کلیدی در تحقق اهداف سازمان‌ها در آینده محسوب می‌شوند و مطابق با روند رشد و تحولات فناوری اطلاعات و ارتباطات بسیار حائز اهمیت هستند.

چالش‌های اساسی در حوزه شبکه سازمانی

اتصال پایدار

سازمان‌ها نیاز دارند شبکه‌ها به طور پایدار عمل کنند (به معنای دسترسی مداوم به سرویس‌ها و قطع‌نشدن ارتباطات داخلی و خارجی است). ازدست‌رفتن اتصال یا قطعی در ارتباطات منجر به اختلالات جدی در شبکه می‌شود و فعالیت‌های سازمان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

امنیت شبکه

این مورد جز مهم‌ترین دغدغه‌های هر سازمانی است. سازمان‌ها باید حملات سایبری و دسترسی‌های غیرمجاز در امان بمانند. این اقدامات از سوی شرکت ارائه‌دهنده خدمات شبکه شامل رمزنگاری اطلاعات، فایروال برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز، مانیتورینگ و موارد دیگر می‌باشد. ما امنیت را در لایه‌های مختلف برای شما تأمین خواهیم کرد.

مقیاس‌پذیری

مقیاس‌پذیری یکی از موارد مهم در حوزه شبکه است و سازمان‌ها به این امر مهم نیاز دارند تا شبکه‌هایشان به‌راحتی قابل‌توسعه باشد. باتوجه‌به رشد سازمان‌ها و نیازهای شبکه قادر به پشتیبانی تعداد بیشتری کاربر، دستگاه و سرویس‌ها باشند

عملکرد و بهینه‌سازی

احتیاج یک سازمان یا شرکت به بهینه بودن شبکه بر هیچ‌کس پوشیده نیست. بهینه بودن شبکه به معنای سرعت پاسخ‌گویی مناسب، افزایش پهنای باند، بهبود عملکرد خدمات شبکه و مدیریت ترافیک‌ها می‌باشد.

امنیت شبکه

 این مورد برای اطمینان از عملکرد بهینه و توزیع عادلانه ترافیک بین کاربران و سرویس‌های مهم در شبکه ضروری می‌باشد.

پیاده‌سازی سیستم‌های اتوماسیون یکپارچه در سازمان:

نرم‌افزار اتوماسیون اداری می‌تواند فعالیت و وظایف اداری را در یک محیط متمرکز و یکپارچه گردآوری و مدیریت نماید و به‌عنوان یک هسته مرکزی به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرایند اداری خود را بهبود ببخشند و بهینه کنند. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک اتوماسیون اداری شامل: مکاتبات اداری (مانند: تبادل فایل، اعلانات پیامکی، تقویم و مدیریت جلسات و…)، مدیریت ارتباطات (شامل: مدیریت فاکس، مدیریت ایمیل، افزونه outlook)، مدیریت فایل(تأییدهای چند امضایی، فرم‌ساز و…)، نسخه موبایل (ارتباط با شبکه‌های اجتماعی، سرویس اطلاع‌رسانی) است. سیستم‌های اتوماسیون اداهای با بهبود کارایی، امنیت اطلاعات، ارتباطات بهتر به سازمان‌ها کمک می‌کنند تا در عرصه رقابتی باقی‌مانده و به چالش‌های روبه‌رو پاسخ دهند.

 

طراحی و تولید سیستم پورتال سازمانی متصل به/مجزا از وب‌سایت سازمان:

پورتال سازمانی به‌عنوان یک سامانه آنلاین نقش بسیار مهمی در سازمان‌ها ایفا می‌کند. به‌عنوان یک پل ارتباطی و دسترسی به اطلاعات برای اعضای سازمان عمل می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهند تا به‌سادگی به اطلاعات موردنیاز خود با حفظ امنیت دسترسی پیدا کنند. پورتال سازمانی انواع مختلفی مانند پورتال اداری، مالی، سیستم ورود خروج، سیستم ایمیل و مخصوصاً TaskManager  است.

ما در سیوان با دارابودن بهترین و مجرب‌ترین تیم برنامه‌نویسی قادر به طراحی و پیاده‌سازی هر نوعی پورتالی بوده و سعی در رفع نیاز مخاطبان ارجمند برمی‌آییم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در حوزه طراحی پورتال سازمانی با کارشناس تیم سیوان تماس حاصل فرمایید و از شرایط ویژه مطلع شوید.

خدمات شبکه

سیوان شریکی قابل‌اعتماد برای برون‌سپاری شبکه:

در عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات شبکه‌های کامپیوتری اساس و عملکرد و ارتباطات سازمان‌ها و کسب‌وکار را تشکیل می‌دهند. اما مدیریت و پشتیبانی این شبکه‌ها بسیار پیچیده، زمان بر و نیاز به تجربه و تخصص لازم در این زمینه را دارد. در همین راستا برون‌سپاری شبکه Network Outsourcing  در سال‌های اخیر در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات به‌عنوان یک راهکار مؤثر و متداول برای مدیریت شبکه به وجود آمده است.

برون‌سپاری شبکه‌های کامپیوتری شامل یک قرارداد جهت انتقال مسائل و وظایف مربوط به مدیریت، پشتیبانی و بهینه‌سازی به یک شرکت یا سازمان خارجی است. هدف اصلی از این کار این است که سازمان‌ها با استفاده از تجربه و تخصص شرکت خارجی، عملکرد خود را بهبود بخشیده و بار پیچیدگی آن را کاهش دهند. باتوجه‌به اینکه صنعت شبکه روزبه‌روز در حال گسترش مداوم است، برون‌سپاری باعث ورود دانش، راهکارها و جدیدترین فناوری‌ها به سازمان‌ها می‌گردد و به آن‌ها کمک می‌کند تا از آخرین فناوری‌های روز استفاده کنند. این امر موجب می‌شود تا در عرصه رقابتی باقی‌مانده و استراتژی‌های قوی اتخاذ گردد.

کارشناسان تیم سیوان در صورت قبول قراردادهای برون‌سپاری ابتدا خدمات موردنیاز را ارزیابی کرده و توافق‌نامه مناسبی به‌منظور تعیین وظایف، مسئولیت، سطح خدمات، مشخصات فنی، برآورد هزینه و سایر موارد را تنظیم و در اختیار سازمان مذکور قرار می‌دهند. لازم به ذکر است برون‌سپاری شبکه شامل انواع خدماتت از جمله: ارزیابی و راه اندازی موارد امنیتی، پیاده‌سازی سرویس‌های متنوع بر حسب نیاز سازمان، نظارت و مانیتورینگ، مدیریت امنیت شبکه، پشتیبانی فنی و سایر وظایف مرتبط با شبکه که بر حسب نیاز و درخواست هر سازمان متفاوت است

افزایش کارآمدی با برون‌سپاری:

یکی از مزایای برون‌سپاری کاهش هزینه‌ها است که با استفاده از منابع خارجی نیاز به سرمایه‌گذاری زیر ساخت و منابع انسانی (مانند حقوق و مزایای کارمندان، آموزش، توسعه و…) کاهش داده می‌شود. علاوه بر این سازمان با برون‌سپاری شبکه نیاز به‌صرف زمان و انرژی برای مدیریت و نگهداری شبکه را نداشته و می‌تواند تمرکز اصلی را بر فعالیت و رشد کسب‌وکار خود بگزارد.

با برون‌سپاری خدمات شبکه، فعالیت‌ها بهینه‌تر و سریع سرانجام می‌پذیرد و باعث افزایش بهره‌وری می‌گردد. تیم سیوان با تحلیل و ارزیابی، ضعف و مشکلات را شناسایی کرده و راهکارهای مناسب جهت قابلیت اطمینان شبکه، بهبود عملکرد و کارایی و سایر فرایند و فعالیت‌های سازمان می‌گردد. همچنین سیوان به‌صورت مداوم نظارت، بررسی و بروز رسانی‌های امنیتی را انجام می‌دهد تا شبکه در برابر حملات سایبری و تهدیدات خارجی و داخلی محفوظ بماند. سیوان تضمین می‌کند که در صورت عدم انطباق با توافق برون‌سپاری، به پرداخت جریمه مالی مطابق با شرایط قرار متعهد خواهد شد (این توافق‌نامه به نام SLA در قراردادهای پشتیبانی شبکه مطرح می‌شود).

در نهایت با برون‌سپاری شبکه خود، به جای داشتن یک شخص متخصص، از یک تیم مجرب و متخصص بهره مند خواهید شد که هر کدام تخصصی در زمینه انفورماتیک دارند. با سیوان فناوری سازمان شما پیشرفته‌تر خواهد شد چرا که ما برای هر مشکل راه‌حل و امکانات مختلفی را پیاده‌سازی می‌کنیم.

ما از کوکی ها برای بهبود تجربه شما در وب سایتمان استفاده می کنیم. با مرور این وب سایت، شما با استفاده از کوکی ها موافقت می کنید.